Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Právě jsem narazil na bloggera cikánského původu s českým občanstvím který varuje před japonci...podle to co píše je to nejspíš lhář.

1 0
možnosti
Foto

J86a41k24u73b 83R83o67t70h

12. 6. 2015 11:58

Jste lhář! a) současných cca 300 000 Cikánů/Romů nejsou potomci oněch několika málo přeživších holocaust, ale imigranti a jejich potomci ze Slovenska; b) nevím, kde jste vzal číslo 3 000 000 Čechů po válce? I kdybyste použil skutečně jen Čechy, bez Moravanů a Slezanů, bylo by číslo výrazně větší, v reálu pak necikánští obyvatelé ČR dali dohromady počet mezi 9 a 10 000 000.;-€

2 0
možnosti

Nevím, zda li je vhodné reagovat na takové něco, co neumí ani číst. Podsouváte mi prakticky ty bludy, které šíří Okamura. Já jsem psal, že Romové byli přesídleni v padesátých letech v rámci jednoho státu. Zřejmě jste cucák, když nevíte, že před 22 lety jsme byli ČSFR a předtím ČSSR, tudíž jeden stát, co znamenalo, že jsem se mohl přestěhovat z Michaloviec do Prahy, jako vy dnes můžete z Prahy do Brna. Co z toho nechápete? Taky bych vám doporučil nastudovat si historii svého státu. V té době tady totiž žilo 5 milionů Čechů, z nichž cca 2 milionů sudetských Němců byli "doprovozeni" na hranici. To proto se pak osídlovalo pohraničí.

0 1
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2277x
Jsem občan, kterému není lhostejný současný stav.

Seznam rubrik